sâmbătă, 26 februarie 2011

Corina Caragea talentata la croit, iar Raluca Arvat la spus bancuri! FOTO


 Corina Caragea talentata la croit, iar Raluca Arvat la spus bancuri! FOTO
Maine, 18 februarie, de la ora 20:30 debuteaza cel mai asteptat show al anului "Romanii au talent". Pentru ca in aceasta emisiune talentul este cel care conteaza, nici Raluca Arvat, Corina Caragea, Pavel Bartos, Paula Herlo si Dana Rogoz nu s-au lasat mai prejos si au marturisit ce talente au.
Raluca Arvat (Stirile Pro Tv din Sport):
- asculta si spune bancuri
“Din copilarie, eram cel mai bun ascultator de bancuri, eram foarte atenta la toate detaliile, radeam de ma prapadeam si imediat il spuneam mai departe cuiva care izbucnea in hohote de ras. In scoala eram folosita drept leac impotriva tristetii, iar acum prietenii ma asteapta la intalniri ca sa aduc portia proaspata de bancuri si veselie. E amuzant si felul in care memorez bancurile pe care le-am auzit de-a lungul timpului, pentru ca le am “stocate” in minte pe categorii: bancuri cu blonde, bancuri cu ardeleni, cu Ion si Maria si asa mai departe. Daca cineva imi spune domeniul, incep sa turui vreo zece”. 

Corina Caragea
 (Stirile Pro Tv din Sport):

"Cand eram mica, eram foarte priceputa la croit hainute si crosetat pulovere pentru papusi. Le-am facut un adevarat trusou papusilor mele preferate din copilarie, iar cand am mai crescut am inceput sa-mi fac si mie haine. Imi amintesc ca in liceu, desenam tinute, faceam diferite combinatii de haine si croieli si imi placea sa-mi fac singura imbracamintea".

Pavel Bartos 

Canta si picteaza
“Mi-am descoperit acest talent in spectacolele de musical ale Teatrului Maghiar din Timisoara, cat si din colaborarile mele cu Opera Nationala din Timisoara. Mi-ar fi placut sa aprofundez acest domeniu. Intotdeauna am declarat ca daca nu ma faceam actor, mi-ar fi placut sa fiu cantaret de opera.
Desenez inca din copilarie. Am inceput cu desenele in creion, iar apoi am continuat cu acuarela. Mi-ar placea sa o fac mai des, dar... Desenez tot timpul pentru fetele mele, in special pentru cea mica, pentru ca animalele si personajele facute de mine sunt cele mai apropiate de realitate”.


Paula Herlo (Stirile ProTV)

"Cand eram mica ma evidentiam prin cantec. Muzica usoara a anilor 80. La insistentele mamei am luat si cateva cursuri de canto si la un moment dat chiar am ridicat in picioare o sala plina de elevi cantand Doina lui Iancu. M-am retras la scurt timp in plina glorie pentru ca mi-am dat seama ca nu aceea e scena pe care eu trebuie sa evoluez. Asadar, am dat scena pe podiumul de moda, pe care look-ul nu m-a ajutat sa-l calc, dar la care ma uit in fiecare primavara-vara si toamna-iarna si ma inspir in alegerile pe care le fac in fata dulapului tixit de textile si piele".

Dana Rogoz – actrita in serialul “Mostenirea” de la ProTv (luni-joi, 22.15) si prezentatoarea emisiunii “De suflet” de la ProTv International (sambata, 20.30)

- picteaza – Dana Rogoz a terminat un curs teoretic de Introducere in Istoria Artei si a devenit un elev silitor la cursurile practice de desen si pictura la Galeria Basil, unde a trecut de la incepatori la urmatorul nivel, dupa mai multe ore de desen in creion si carbune, acuarela, pastel, ulei si modelaj.
„Ma bucur foarte mult de timpul pe care il petrec la aceste cursuri, unde ma duc sa lucrez cu mare placere. Este foarte relaxant pentru ca aici vin fara vreo miza sau fara sa ma gandesc la rezultatul final, pot sa fac greseli si sa o iau de la capat si descopar ca este un exercitiu placut. „In familia mea sunt multi oameni talentati, strabunica mea a fost pictorita si am crescut in casa cu tablourile ei pe pereti, iar fratele meu Radu a participat si a si castigat concursuri internationale de pictura.  Eu am studiat din clasa I pana intr-a III-a cu aceeasi profesoara ca si a lui si chiar aveam la un moment un gand de a urma Liceul Tonitza. Insa, Intre timp am inceput filmarile la Abracadabra si practic lucrurile au luat de la sine alt drum si nu am mai avut timp sa ma ocup serios de aceasta activitate. Desenam doar de placere, pentru relaxare. Oriunde mergeam in vizita cand ma plictiseam faceam reproduceri dupa tablourile din casele respective. Mult timp am vrut sa reiau aceasta activitate, dar am ezitat pentru ca ma gindeam ca nu o sa am timp sa ma dedic. Dar am constatat ca daca vrei si iti place foarte mult ceva, iti gasesti si timp sa te ocupi. La acest curs  am luat-o din nou de la zero cu desen, ulei etc si am inceput tot prin reproduceri, pentru a-mi exersa mana. Acasa, faceam altele, dupa albumele mele de arta. De curand am facut primul tablou, dupa o papusa de portelan pe care o am acasa si l-am oferit cadou fetitei pe care am botezat-o in speranta ca va creste cu el in camera si cu promisiunea ca poate la doi-trei ani ii voi face o intreaga colectie. Tot de aici mi-a venit si ideea temei,  cu bebelusi, care mi se par foarte expresivi, au liniile foarte clare ale fetei, trasaturi bine conturate. Desenul, asa cum il inteleg eu, m-a ajutat sa fiu mai atenta la detaliile din jurul meu, inclusiv la oamenii pe care il intalnesc”. 

- danseaza step
Dana Rogoz isi dorea sa invete sa danseze step inca de cand urmarea filmele cu Shirley Temple. Insa, de curand, Dana si-a cumparat o pereche de pantofi speciali si a invatat citiva pasi de la Vladimir Palamarciuc sau Vova, de la „Dansez pentru tine”. Vova i-a aratat cateva miscari de baza si i-a explicat cum sa le execute. Fermecata de acest stil de dans si decoperindu-si o reala pasiune, Dana a decis sa-si implineasca dorinta pe care o avea de cand era mica, mai ales ca a gasit si cursuri adecvate, despre care a aflat pe blogul lui Dragos Bucurenci.
„Este usor sa inveti coregrafia, miscarile de step. Dar sunetul pe care il scot pantofii trebuie lucrat foarte intens pentru ca el sa se auda egal, curat, precis. Atunci se naste muzica de step, din dansul tau si din loviturile pantofilor” 
Pe langa cele doua sedinte saptamanale petrecute cu profesoara ei de step, actrita Dana Cavaleru, ea repeta si in Buftea cand poate si cu Vova sau cu Lilian. Dornica sa experimenteze si deschisa la sfaturile celor din jur, interpreta Andreei Popeanga din serialul „Mostenirea” difuzat la Pro Tv, a mai capatat un profesor care s-a implicat in pasiunea ei si ii impartaseste din experienta lui, in pauzele de filmare – nimeni altul decat actorul Gheorghe Visu, care a invatat step in trupa lui Dan Puric„Este un stil greu mai ales pentru ca necesita foarte mult antrenament si cred ca daca lasi mai multe zile sa treaca fara sa exersezi miscarile de baza nu faci niciun progres".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...