sâmbătă, 26 februarie 2011

Pavel Bartos: "Nu am crezut ca sunt atatia romani talentati"


 Pavel Bartos: "Nu am crezut ca sunt atatia romani talentati" VIDEO EXCLUSIV!

Pavel Bartos, unul dintre prezentatorii emisiunii "Romanii au talent" care a inceput pe 18 februarie, de la ora 20:30, la Pro Tv a acordat un interviu special pentru www.protv.ro in care a vorbit despre cat de talentati sunt romanii.
"Eu am fost sigura inainte de preselectie ca romanii sunt talentati, iar dupa nu ca mi s-a confirmat ca a fost mult peste asteptari, adica nu crezut ca sunt in atatea lucruri talentati", a marturisit Pavel Bartos.

Intrebat ce momente sau ce persoane l-au impresionat cel mai mult, Pavel a raspuns: "Mie mi-au ramas in general in memorie copii si mai ales cei invarsta pentru ca la 80 de ani sa vina cineva si sa-si arate talentul e de admirat".
Vezi mai multe pe Romanii au talent

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...