joi, 24 martie 2011

Imre Alexandru Alin: “Vreau sa imbunatatesc situatia in care eu si mama mea ne aflam”


 Imre Alexandru Alin: “Vreau sa imbunatatesc situatia in care eu si mama mea ne aflam”
Imre Alexandru Alin a aparut in cea de-a cincea editie “Romanii au talent” l-a impresionat pe Mihai Petre cu dansul in stilul Michael Jackson si a facut ca o sala sa-l aplaude si sa-l indrageasca.
“Ma numesc Imre Alexandru Alin, sunt nascut in Bucuresti,  am 12 ani si sunt elev in clasa a IV-a. Provin dintr-o familie simpla, nu am frati, parintii mei sunt despartiti de cand eu m-am nascut. Desi port numele tatalui meu, nu locuiesc cu el. Din cand in cand imi mai trimite bani si mai vorbim la telefon”.

Alin are o relatie mai rece cu tatal, nu considera ca ar putea locui cu el, pentru ca nu exista macar o prietenie. Nu s-a intersat de el nici la scoala si nici cand era bolnav.

Alin, pe langa dans este pasionat si de desen
Alin este pasionat pe langa dans si de desen. Matusa lui spune ca are un talent deosebit la desenat, dar este un elev bun si la istorie si geografie. O alta pasiune de-a baietelului este fotbalul, si-ar dori sa se inscrie la un Club sportiv insa ii lipsesc banii.

Alin locuieste impreuna cu mama lui la matusa in casa careia mama si-a petrecut copilaria. Este o casa nationalizata, cu doua camere si un hol locuibil, in Bucuresti.

Mama mea se numeste Nistor Daniela (39 de ani), iar matusa mea: Ungureanu Florica. Pe aceasta din urma o consider precum o bunica.

Pentru Alin, in momentul de fata, dansul reprezinta totul
Pasiunea mea pentru dans, am descoperit-o la varsta de opt ani cand am vazut primul clip cu Michael Jackson. Acesta mi-a trezit o mare pasiune pentru dans si pentru muzica lui. Dansul reprezinta pentru mine, in momentul de fata, aproape totul. Dupa ce imi termin lectiile de la scoala, primul lucru pe care-l fac este sa repet ore in sir, pentru ca asa simt eu ca ma relaxez si uit de tot ceea ce ma inconjoara.

Avand o situatie materiala mai “speciala”, mama mea nu si-a permis sa ma inscrie la un curs de dans. In momentul in care am vazut reclama la emisunea "Romanii au talent", nu am mai avut liniste pana nu am mers la preselectie, desi la inceput, familia nu prea m-a incurajat. Acum situatia s-a schimbat si sunt alaturi de mine, ma incurajeaza si sunt convinsi ca am talent.

Alin de mic danseaza pe muzica lui Michael Jackson

Alin obisnuia sa danseze foarte mult pe muzica lui Michael Jackson, nu conta ca era acasa sau afara sau pe strada cu prietenii. Toata lumea se obisnuise cu acest “comportament” si nu li se mai parea ceva iesit din comun. Cand Alin a vazut reclama la Pro Tv, a incercat sa-si convinga mama si matusa pentru a-si implini dorinta. Ele nu au realizart cat de importanta devenise aceasta pasiune pentru Alin si nici cat de mult isi dorea sa ajunga la preselectie, cu atat mai putin motivul. Pana la urma Sorin fiind un prieten de familie, s-a oferit sa-l aduca la preselectie si chiar sa-i ofere anumite indicatii pentru a-si perfectiona dansul.

Sorin Gafei (24 de ani), este vecin cu Alin si prieten de familie. Stand pe afara si vazand cum Alin “se da in spectacol”, a observat ca el chiar are un talent si ca este foarte pasionat in ceea ce face.

Alin
 a mai adaugat : “Tot ce imi doresc mai mult  este sa pot castiga acest concurs datorita talentului meu si astfel sa imbunatatesc situatia in care eu si mama mea ne aflam. Aceasta ar fi sansa vietii mele, sa o pot privi pe mama mea multumita si fericita!"

Chiar daca nu voi castiga acest concurs, voi continua sa-mi urmez pasiunea pentru dans si voi incerca sa ajung la “perfectiune”. Pentru a-mi pregati numarul, implicit pasii de dans pe muzica lui M.J., am fost ajutat de un prieten bun. Acesta nu este coregraf de profesie, dar m-a incurajat enorm si m-a sprijinit”.

Alin daca ar castiga concursul “Romanii au talent” ar vrea sa-i schimbe viata mamei sale

Alin doreste sa-i schimbe viata mamei sale. Este un copil timid si rusinos, insa pe scena reuseste sa se impuna si sa se “elibereze”. Isi doreste foarte mult sa-i poata oferi mamei sale o casa. Dar cel mai mult si mai mult, Alin vrea ca mama lui sa fie mandra de el, sa o faca sa uite de greutatile vietii pentru ca acum, el considera ca este destul de matur si ca poate intelege anumite probleme care exista in familie.

Intra AICI sa cum a dansat Imre Alexandru Alin la "Romanii au talent"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...