duminică, 27 martie 2011

A reusit sa faca sala sa rada in hohote la "Romanii au talent" VIDEO


 VIDEO / A reusit sa faca sala sa rada in hohote la "Romanii au talent"
Mihai Cosofret a venit la “Romanii au talent” pentru a demonstra ca are talent la imitat. A inceput prin a reproduce ciripitul unor pasarele, apoi cum face un curcan si cum cotcodaceste o gaina.
Pentru a fi si mai convingator, tanarul a lasat sa-i cada din buzunare niste oua, ceea ce i-a distrat foarte tare pe jurati. In continuare, Mihai a mai imitat guitatul porcului, cum urla lupul si cum face bufnita. Dupa ce a reprodus zgomotul unei drujbe care taie lemne, Mihai a trecut la piesa de rezistenta a numarului sau: a interpretat un balbait.
“Dddd-d-ddo-domnule Aaaaa-ndi Mm-mo-mmm-moisescu, ddd-do-do-doammm-na Aaaaandra Ma-ma-maruta si domnule Mi-mi-mi-mihai Petre, am fost destul de co-co-cccconvingator? Ca daca-daca-daca nu, atunci o sa fac caca-ca-cccca-cale-ntoarsa! “, a spus el, in timp ce Andra, Mihai Petre si Andi Moisescu il priveau uimiti.

Mai, parc-am asistat la o sedinta de guvern”, a declarat binedispus Andi Moisescu.

Mihai Cosofret a obtinut trei de “Da” si s-a calificat in etapa urmatoare la “Romanii au talent”.

Intra AICI pentru a vedea prestatia lui !

Romanii din afara tarii pot viziona timp de trei zile momentele de Romanii au talent !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...