duminică, 20 martie 2011

Titanii Funky Fresh l-au impresionat pe Mihai Petre cu dansul lor! VIDEO


 Titanii Funky Fresh l-au impresionat pe Mihai Petre cu dansul lor! VIDEO
Titanii Funky Fresh este una dintre primele trupe de dans din Romania, fiind infiintata prin 1982-1983. La inceput, era formata din patru baieti, iar unul dintre ei este chiar unchiul unui baiat din formula de acum.
In ceea ce priveste componenta trupei: unul dintre membri este somer, un altul este consilier juridic, iar un altul lucreaza la un departamentul de relatii cu publicul. Fata si baiatul in galben sunt logoditi.
Dupa ce le-a urmarit prestatia, Andra le-a marturisit: “Eu nu spun ca mi-ati placut. Mi-ati placut foarte mult, iar tu (referindu-se la fata, n.r.) - e admirabil ca tii pasul cu baietii”.

Dansati foarte bine, asta e clar, dar ce mi-a placut cel mai mult este ca aveti coregrafie. Cred ca sunteti un grup adevarat si, mai presus de toate, sunteti printre momentele care are toate sansele sa castige banii de 120.000, oferiti de Cosmote”, le-a spus Mihai Petre.

Trupa Titanii Funky Fresh a obtinut trei de “Da” si s-au calificat in etapa urmatoare. Dupa ce au iesit de pe scena, unul dintre baieti a exclamat cu incantare: “Faptul ca am dansat pe scena de la Opera... pentru mine este WOW!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...