vineri, 1 aprilie 2011

Lorenzo Cristian Stancu, de la “Romanii au talent”: dansator, stripper si magician!


 Lorenzo Cristian Stancu, de la “Romanii au talent”: dansator, stripper si magician! 

Lorenzo Cristian Stancu are 20 de ani, este din Timisoara si a uimit juriul de la “Romanii au talent” cu un numar foarte bine reazliat de iluzionism. Afla-i povestea de viata!

M-am nascut la 27.09.80 in Timisoara. De la varsta de 10 ani am crescut doar cu mama si fratele meu (mai mare cu 10 ani) care mi-a fost mereu un exemplu. De mic am fost atras de scena, iar in copilarie eram foarte pasionat de dans. Am urmat mai multe cursuri de dans (popular, rap, break).  In 2002 am lucrat ca striper in Barcelona, apoi din 2003 in fiecare an am lucrat ca striper si dansator de discoteca (go-go dancer) in Ibiza, in cele mai mari discoteci ale lumii. Cu magia am cochetat de mic...  imi placea foarte mult dar nu aveam de la cine invata. Desi fratele meu nu este si nu a fost magician, primul meu truc BUN! cu cartile, l-am invatat chiar de la el, la varsta de 14ani. Mi l-a aratat cu multi ani inainte, dar mi-a promis ca ma va invata doar atunci cand voi avea buletin, pentru ca atunci voi deveni un om responsabil si voi putea pastra secretul”.


Povestea lui


Inca din copilarie era pasionat de scena. La o varsta frageda, sub indrumarile unchiului sau, mare dansator si maestru coregraf Iovanovici Jiva, a urmat cursurile de dans pentru cativa ani. In toata aceasta perioada, Lorenzo-Cristian a sustinut impreuna cu trupa Disney Dance nenumarate spectacole pentru copii in diverse locatii din Timisoara. La varsta adolescentei a intrat intr-o trupa de dans modern Fly Dance.


La varsta de 18 ani, Florin, coregraful trupei Fly Dance, i-a propus sa lucreze impreuna in cluburile de noapte. Ca oricarui tanar, ideea i-a suras si astfel si-a inceput cariera de striper. In anul 2000 si-a infiintat propria trupa de striptease masculin, pe care a numit-o Sexy Shadows.


Impreuna au sustinut cateva show-uri pentru diverse evenimente, cel mai mare fiind pentru circa 400 de persoane, apartinand unei organizatii destinate doamnelor si domnisoarelor. In 2001 a continuat show-urile cu trupa, organizand saptamanal o seara pentru publicul feminin. In martie 2002 a plecat in Spania pentru a-si incerca norocul. Soarta i-a suras din nou si a inceput sa colaboreze cu diverse agentii de impresariat artistic din Barcelona, participand la diverse petreceri private si dansand in diferite discoteci din Barcelona si imprejurimile acesteia.


A ajuns chiar sa faca parte din faimosul Merca Show, destinat in exclusivitate doamnelor. In noiembrie 2002 s-a intors in Romania, urmand ca in 2003 sa-si incerce norocul si in cel mai renumit loc din lume pentru distractie …IBIZA!


Din iunie 2003 ajunge pe Insula Alba, Ibiza.. Incepe o colaborare cu Blue Rose dupa care cunoaste cativa organizatori de petreceri private, si incet, incet intra si in Ibiza in randul celor care nu dorm noaptea. Incepand cu vara anului 2003, Lorenzo-Cristian nu a lipsit inca nici un sezon de pe cele mai faimoase podiumuri destinate Go-Go Dancer-ilor, din cele mai mari discoteci ale lumii si cele mai ravnite petreceri. Printre ele se numara: Privilege, Amnesia, Pacha, Space,etc.


Fascinatia pentru iluzionism


Despre MAGIE!? Inca de mic copil avea abilitatea de a manevra cartile de joc, asa cum el dorea, desi nu stia ca aceasta arta se numeste Magie. El folosea acest talent doar pentru a castiga la jocurile de carti. In perioada in care lucra prin Barcelona ca striper pentru petreceri private a intalnit la una dintre petreceri, pentru prima data in viata, un magician profesionist, care era si el adus tot de agentia de impresariat pentru a sustine un numar de magie la petrecere “M-a impresionat! Am fost si eu foarte uimit de ceea ce am vazut”.


Dupa terminarea programului, Lorenzo-Cristian s-a apropiat de magician si i-a spus ca si el poate face cateva chestii surprinzatoare. Magicianul l-a privit si i-a cerut ii arate ceva din ce poate el sa faca, dupa care i-a zis ca este talentat. Si merita sa lucreze mai mult cu acest talent pentru a-l dezvolta deoarece nu sunt multi cei care pot domina aceasta arta. Vorbele magicianului l-au pus putin pe ganduri si din acea clipa, de fiecare data cand a avut ocazia a incercat sa-i uimeasca pe cei din jur. Bineinteles ca imaginatia nu i-a stat in loc si incet au aparut idei si efecte noi, tot mai surprinzatoare si misterioase.


Asa, pas cu pas a inceput sa sustina si reprezentatii de magie. In martie 2007 a avut marea sansa sa sustina in Madrid un examen in fata marelui maestru magician, Pablo Segobriga de Garmany, unde a obtinut titlul si diploma de Magician Profesionist  si a avut onoarea de a fi legitimat ca si Magician-Iluzionist la clubul C.A.P.S. din Madrid.


Cel mai important pas al carierei vine in 2 aprilie 2009, cand la Londra trece toate etapele de examinare pt a intra in cea mai prestigioasa organizatie a magicienilor profesionisti din Europa, faimosul  THE MAGIC CIRCLE. Aceasta organizatie a fost infintata in 1905 si are o traditie de 105 ani, din ea facand parte cei mai celebrii magicieni ai ultimului secol. De mentionat ar fi ca, Lorenzo-Cristian este primul si deocamdata singurul roman, care a devenit membru al acestei organizatii mondiale.


Lorenzo-Cristian mai este si membru I.B.M.  Internatinal Broterhood of Magicians.


Ca si magician, Lorenzo-Cristian a sustinut deja show-uri de magie:  Mari Iluzii, Close UP si Stand UP,  in  Ibiza, Londra, Madrid, Barcelona, Austria si Romania.


Pe calea magiei am avut onoarea de a invata si primi sfaturi in mod direct din experienta unor mari maestrii ca: Pablo Segobriga de Garmany, Scott Penrose, Mariano Goni, Char-Berty, Alexis, Michael Ammar, Henry Evans, Sandrini”, spune Cristian Stancu. Isi doreste ca in aceasta viata sa aiba posibilitatea macar sa stranga mana inegalabililor Rene Lavand si David Copperfield. Din vara 2007 a lucrat in fecare sezon, ca si magician rezident, in Ibiza, iar in sezonul rece se afla in Londra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...