sâmbătă, 2 aprilie 2011

Reactiile finalistilor primei semifinale "Romanii au talent" INTERVIURI EXCLUSIVE


 Reactiile finalistilor primei semifinale "Romanii au talent" INTERVIURI EXCLUSIVE

Narcis Iustin Ianau, trupa Ballance si Viorica cu Emil Luca au fost alesi de catre public drept cei mai talentati concurenti din prima semifinala "Romanii au talent". Acestia imediat dupa ce au aflat ca sunt in finala au acordat interviuri special pentru www.protv.ro.
"Imi era frica credeam ca nici nu voi trece de semifinala, eu credeam ca sunt pelocul doi, trei, dar cand am vazut vazut ca sunt pe locul intai m-am bucurat enorm", a spus Narcis Iustin Ianau.

Cat despre cei de la Trupa Ballance acestia au declarat: "Sincer nu ne-am asteptat sa ajungem atat de departe in concursul Romanii au talent si speram in continuare sa ne iasa si numarul din finala care este pregatit, insa trebuie doar sa-l finisam".

Viorica si Emil Luca
, mai in gluma mai in serios au spus ca sunt capabil sa faca in finala si 1500 de piruete, dar ca acest lucru depinde de timpul care li se va acorda.

Urmareste mai jos interviurile cu finalistii primei semifinale dupa ce au aflat ca mer mai departe in concurs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...