miercuri, 23 februarie 2011

Andi Moisescu


 Andi Moisescu
E greu sa nu te prinda un astfel de format. Sunt deja cateva momente care fac istorie pe Internet, asa ca n-am avut cum sa le ratez. Le-am vazut, le-am revazut si singura intrebare pe care mi-am pus-o a fost "de ce nu si la noi?". Iata “Got Talent” in sfarsit si la noi.
Se spune ca suntem mereu surprinzatori. Da, stiu. “Romanii au talent”. Dar am senzatia ca n-am perceput niciodata adevarata dimensiune a acestui talent.

Odata cu primele preselectii de la “Romanii au talent” am descoperit ceva ce mi-am dorit sa fie adevarat. Avem talente nebanuite. O sa ramana lumea cu gura cascata. Eu am vazut multe in viata mea si sunt gata sa-mi imaginez multe. Dar chiar si eu am ramas, nu de putine ori, mut. Vor fi oameni a caror viata se va schimba radical dupa experinta asta.

Eu am avut privilegiul de a-mi alege propriul rol. Le-am propus asta producatorilor in momentul in care m-au invitat in juriu si au fost perfect de acord. E rolul pe care-l joc cel mai bine. Rolul de a fi chiar eu. Sunt un om care incurajeaza orice farama de talent. Imi place infinit mai mult sa incurajez decat sa taxez.

In ce ma priveste, lucrurile sunt foarte simple. Nu tin cont de cate etape mai sunt pana la final, ci doar de un criteriu pur subiectiv. Imi place sau nu-mi place. Sunt precum un telespectator cu o telecomanda in mana. Daca nu-mi place sau ma plictisesc, schimb canalul. Deci, spun NU. Altfel, comentariile sunt cele cu care publicul meu este déjà obisnuit.

O sa vedeti. O sa aveti o mare supriza atunci cand “Romanii au talent” va intra in emisie. O sa fiti uimiti, n-am nici cea mai mica indoiala. La fel am patit si eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...