miercuri, 23 februarie 2011

Pavel Bartos


 Pavel Bartos
M-am uitat foarte mult la formatele din strainatate. Voiam sa ne raportam la ceva real si de calitate. Cand am vazut concurentii de afara, mi-am zis ca nu stiu daca noi avem asa ceva. Nu ca am ramas placut surprins, dar a fost peste asteptari ceea ce s-a intamplat la preselectii. M-au lasat mut.
 Ei bine, da, romanul are talent. Ma intreb unde au stat unii pana acum. Ma impresioneaza foarte mult cei in varsta, care au asteptat atatia ani ca sa-si demonstreze talentul, tenacitatea si increderea cu care au urcat pe scena de la “Romanii au talent”. Ma inclin in fata lor!

Cred ca un atu al meu si al lui Smiley este faptul ca suntem niste artisti cu foarte multa experienta pe scena. Bineinteles ca si noi avem emotii de fiecare data, dar avem resursele necesare pentru a le transforma in ceva pozitiv si asta vrem sa le transmitem si concurentilor. Noi suntem alaturi de ei indiferent de situatie, pentru ca incercam intotdeauna sa ne punem in pielea lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...