miercuri, 23 februarie 2011

Catalin Maruta a stat patru zile pe yaht in stamtoarea Gibraltar FOTO!

Catalin Maruta a stat patru zile pe yaht in stamtoarea Gibraltar FOTO!
Cand vine vorba de vacante, Andra si Catalin Maruta sunt "recidivisti".
O rescunosc chiar ei, atunci cand povestesc despre vacanta din vara aceasta din Spania, destinatie pe care au bifat-o si anul trecut: ”Noua cand ne place un loc, mergem iarasi si iarasi, ca sa exploram la maxim resursele lui. Asa cum in Dubai am facut doua Revelioane la rand, tot asa ne-am gandit sa mergem si doua veri la rand in Spania, fiindca ne-a placut enorm anul trecut. Si, oricum, mai ramasesera lucruri de vazut. Vara trecuta n-am reusit sa cuprindem totul. E greu sa umbli atat si sa te si odihnesti si sa faci si cumparaturi si sa stai si la plaja… La un moment dat, trebuie sa te imparti, sa renunti la niste lucruri in favoarea altora”, povesteste Catalin Maruta, intors in tara cu forte proaspete si gata sa deschida portile unui nou sezon “Happy Hour” la Pro Tv, pe 30 august.

”Traseul a fost stufos”, isi continua vedeta Pro Tv povestea, ”am fost in Tenerife, la Marbella, la Barcelona, inGibraltar”. Si unde sunt atatea destinatii minunate, si amintirile sunt pe masura. Impreuna cu un grup de prieteni, Andra si Catalin au fost de-a dreptul impresionati de Port Aventura, al doilea parc tematic, ca marime, din lume.

”Suntem incantati ca am vazut Port Aventura. E situat in statiunea Salou, pe coasta de est, si e impartit in vreo cinci compartimente geografice exotice. Fiecare zona ofera minunatii de neinchipuit si ai ce vedea la nesfarsit, poti sa stai si o saptamana acolo. E imens si superb”, isi amintesc ei. La fel de exotica a fost si experienta plimbarii prin stramtoarea Gibraltar, o aventura unica pe care toti au savurat-o din plin.

”In stramtoare am fost cu yahtul, am avut ambarcatiunea vreo patru zile pe mana noastra si am profitat la maxim de ocazie. In Gibraltar am intrat inclusiv pe land-ul maimutelor, care sunt indraznete, se apropie mult, sunt obisnuite cu turistii, chiar daca nu-i iubesc sincer, ci doar profita de ei pentru ca le lasa banane si alte dulciuri”,povesteste amuzat Maruta.

Si daca Marbella a fost locul perfect pentru concerte si cluburi, iar Barcelona i-a uimit din nou cu frumusetile sale, in Tenerife Andra si Catalin Maruta s-au bucurat de peisaje exotice si de linistea naturii. ”In Tenerife n-are rost sa cauti locuri de cultura sau muzee, evident ca exploatezi mai mult exotismul. Acolo am vazut Loro Parque, situat inPuerto de la Cruz, un loc absolut magnific. Apoi am vazut Siam Parque, in Costa Adeje, tot in Tenerife, unul dintre locurile premiate la nu stiu cate saloane si festivaluri de turism din lume”, mai spune vedeta Pro Tv.

Vacanta din vara aceasta a fost un bun prilej pentru Maruta de a-si completa o noua colectie. Cunoscut ca un avid colectionar de sepci si ceasuri, prezentatorul ”Happy Hour” marturiseste bucuros ca s-a intors din Spania cu multi magneti de frigider: ”In vacanta asta ne-a casunat pe magneti, ca avem colectie – printre alte colectii de-ale mele, am instaurat si una de magneti. Am luat destul de multi, si cu sigla statiunilor sau parcurilor pe unde am umblat, dar si cu alte imagini sugestive. Nici n-avem atatea locuri de lipit acasa, cati magneti avem acum!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...