luni, 14 martie 2011

Marian Vasilescu: "Am capatat un lucru foarte important la Romanii au talent... increderea"


 Marian Vasilescu: "Am capatat un lucru foarte important la Romanii au talent... increderea"
Marian Vasilescu a fost in cadrul celei de-a patra editii “Romanii au talent” si a emotionat juriul si publicul cu interpretarea piesei “Use Somebody”.  Vasilescu Tanasie Ionel Marian s-a nascut pe 26 august 1991, mama biologica fiind timisoreanca si tatal arab.
Marian Vasilescu, un copil norocos care a fost adoptat de familia Vasilescu
Viata mea incepe la varsta de 3 ani, atunci cand am fost adoptat de familia Vasilescu din Jud. Mehedinti, satul Stignita, Comuna Poroina Mare. Mama lucra in acel timp la Primaria Poroina Mare, unde lucreaza si acum pe postul de agent agricol, iar tata lucra la un Semeteu, acum este casnic. Motivul pentru care au decurs la acest minunat gest, este ca ei nu puteau avea copii si atunci cand au venit laTimisoara sa ma vada, i-a impresionat faptul ca eram extrem de comunicativ si cu zambetul pe buze.

Matusa mamei mele era asistenta la spitalul de pediatrie unde eu eram internat. Aveam pneumonie in perioada respectiva si eram foarte desspitalizat. Fiind mai tot timpul in spitalul respectiv, matusa mamei mele era asistenta care se ocupa cel mai des de mine. Atunci cand trebuia sa fac injectii, stigam dupa ea sa vina pentru ca ziceam eu, ca ea le face mai usor si nu ma durea. Stiind ca parintii mei nu pot avea copii, intr-o seara matusa mamei i-a sunat in Mehedinti, spunandu-le ca are un copil pacient in spital si le-a povestit cazul meu.

Mama in prima faza nu a fost de acord, dar la insistentele tatalului au plecat la Timisoara sa ma viziteze. In momentul in care i-am vazut, spun ei, i-am intrebat daca ei sunt parintii mei, l-am luat pe tata de mana si am inceput sa ne plimbam pe holurile spitalului. In momentul acela a avut loc un impact extrem de mare intre noi si am ramas impreuna. Chiar daca am trecut si prin perioade mai grele, ii iubesc si le multumesc pentru tot ceea ce au facut pentru mine. Au incercat sa-mi ofere ce au putut in limita posibilitatilor. Totul a fost neschimbat pana la varsta de 9 ani.

In acel moment parintii mei aveau o decizie foarte grea de luat, trebuiau sa ma trimita la scoala la oras. Am plecat in Drobeta Turnu-Severin in clasa a IV-a si stateam la o matusa de-a mamei, in gazda.

Am absolvit clasele gimnaziale IV-VIII la scoala Gen. cu clasele I-VIII nr. 8 din Drobeta Turnu-Severin. In clasa aVIII-a am inceput sa cant muzica populara si diriginta clasei m-a sfatuit sa continui sa cant, pentru ca ea avea incredere in talentul meu si imi spusese ca intr-o buna zi, o sa ajung un artist de muzica populara foarte cunoscut, asa cum visam sa ajung in acea perioada. Am ascultat-o, am cantat in continuare, insa artist tot nu am mai ajuns.

Parintii lui nu l-au incurajat deloc la inceput cand venea vorba de muzica
Tin minte ca intr-o zi spre sfarsitul clasei a VIII-a, m-am dus la tara la ai mei, asa cum obisnuiam sa fac o data la doua saptamani si le-am zis parintilor ca vreau sa merg mai departe la liceul de muzica. Desi sunt constient de faptul ca ma iubesc foarte mult, ei nu m-au sustinut la inceput deloc cu muzica. I-am iubit si eu la randul meu si ii iubesc, dar deciziile importante in viata mea nu le-am luat decat eu.

A avut loc bineinteles in casa noastra atunci o mare cearta, parintii mei spunandu-mi ca muzica nu e o meserie de viitor si ca mai bine mi-as baga mintile in cap si m-as duce la un liceu cu un alt profil, gen contabilitate, informatica sau chiar auto. Singura care a fost de acord cu mai tot ceea ce am facut si m-a sustinut in muzica a fost bunica mea.

Nu si-a ascultat parintii si s-a inscris la “Liceul de Arte St. Pauliuan

Stateam acasa in weekend-uri si atunci cand m-am intors de la tara, stiam exact ca in aceeasi saptamana aveau loc examenele care trebuiau date pentru a intra in liceul de muzica. M-am incapatanat, nu am mai dat atentie sfatului parintilor si am mers la examene. Am luat acele probe cu 10. Dupa ce am dat examenele de clasa a VIII-a, singura optiune pe fisa de inscriere la liceu a fost bineinteles ,,Liceul de Arte Ion St. Pauliuan, Drobeta Turnu-Severin”.

In clasa a XI-a, am decis ca am facut destula muzica populara. Imi placea foarte mult limba engleza si m-am gandit sa incerc sa cant muzica usoara internationala. Una dintre melodiile cu care am inceput a fost “Hero” din repertoriul lui Enrique Iglesias. Am avut foarte mult success cu ea, mai ales la balurile liceelor de prin oras. Am observat ca sunt mult mai apreciat cu muzica usoara si publicul de oameni in varsta sau trecuti de prima tinerete, a fost inlocuit de tineri si fete dragute. Am decis sa ramas la muzica usoara.

Nu pot spune ca muzica populara este un capitol incheiat, deoarece  inca o  mai cant la anumite ocazii. Am terminat liceul cu bine si imediat dupa m-am angajat ca barman in oras.

"Nu credeam vreodata ca o sa fiu sunat de cineva imediat dupa inscrierea pe internet"

Dupa cateva zile de munca, tot discuta lumea pe la mese despre inscrierile pe net pentru o emisiune ce avea sa fie cel mai important show de televiziune din tara, show-ul ,,Romanii Au Talent’’. Fiind constient de faptul ca am si eu catusi de putin talent, am intrat pe romaniiautalent.ro si m-am inscris.

In cateva zile am fost sunat si nu-mi venea sa cred, ca la telefon e cineva de la Media Pro. Nu credeam vreodata ca o sa fiu sunat de cineva imediat dupa inscrierea pe internet si mai mult, nu credeam ca o sa ajung sa fiu apreciat de o sala intreaga.

A fost o experienta extraordinara pentru mine la ,"Romanii au talent’", juriul format din oameni cu experienta, foarte buni in ceea ce fac m-a coplesit, iar echipa de oameni profesionisti m-a impresionat. Ceea ce a fost de-a dreptul impresionant pentru mine, a fost publicul, care a fost extrem de calduros si primitor si a avut o reactie incredibila. Sper ca publicul sa ma aprecieze in continuare...

Am capatat un lucru foarte important pe scena de la ,"Romanii au talent"...increderea! Sper ca mai departe sa fie bine si sa le pot castiga oamenilor inimile prin muzica si vocea mea.

Intra pe romaniiautalent.protv.ro si asculta cum a interpretat Marian Vasilescu piesa "Use Somebody"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...