sâmbătă, 12 martie 2011

Smiley: Laura ma ajuta adesea sa imi aleg hainele! VIDEO


 Smiley: Laura ma ajuta adesea sa imi aleg hainele! VIDEO
Smiley, unul dintre prezentatorii emisiunii "Romanii au talent" stie ca are acasa o fashionista adevarata! Artistul a recunoscut ca apeleaza din cand in cand la sfaturile pretioase ale Laurei Cosoi in materie de haine. "In general ma imbrac cu ce am curat si calcat si incerc sa le asortez asa cum ma pricep", este sincer Smiley.
"Cand mai fac sedinte foto, apelez la profesionisti in domeniu pentru ca nu  ma pricep foarte bine la treaba asta. In general ma imbrac cu ce am curat si calcat si incerc sa le asortez asa cum ma pricep, dar banuiesc ca am si eu un simt estetic", a spus Smileyla videochatul Perfecte.ro.

Iubita lui Smiley, Laura Cosoi, este o adevarata fashionista si il ajuta din cand in cand si pe el."Laura are un simt estetic foarte bind dezvoltat si eu o mai rog sa ma mai ajute sa ma imbrac...si imi aranjeaza ea ceva!", a spus Smiley.

Desi amandoi au sute de admiratori, Smiley si Laura nu fac crize de gelozie: "Laura nu este geloasa pe fanele mele, niciodata nu a fost. Nu mi-a facut vreodata vreo scena", a marturisit Smiley.

Intra pe www.perfecte.ro si vezi interviul acordat de Smiley!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...