luni, 4 aprilie 2011

Andra: "Pur si simplu stau si ma uit la copilul meu si ma gandesc ca este un miracol" VIDEO EXCLUSIV


 Andra: "Pur si simplu stau si ma uit la copilul meu si ma gandesc ca este un miracol" VIDEO EXCLUSIV

Andra, membra a juriul "Romanii au talent" si, din 16 martie, mamica unui baietel, David, a acordat un interviu in exclusivitate in care a vorbit despre cum i s-a schimbat viata acum ca a devinit mama, dar si cum se simte in aceasta perioada.
Intrebata cum se descurca cu programul de la "Romanii au talent " si cu noul rol de mama, Andra a marturisit: "Nu imi este usor pentru ca ma gandesc mereu la David, dar Catalin care a fost alturi de mine a sunat destul de des acasa sa vada cum e micutul nostru".

Legat de cum se simte in acesta perioada Andra a marturisit ca se simte bine: "Acum stii cum e in perioada asta cu alaptatul sunt lucruri noi pentru mine pe care le-am auzit de la sora mea. Sunt sentimente frumoase care nu se compara cu nimic".

"Mi s-a schimbat viata, pur si simplu stau si ma uit la copilul meu si ma gandesc ca este chiar un miracol si o minune ca am dat nastere unui copil atat de frumos si sanatos", a mai adaugat Andra.

Urmareste integral interviul Andrei in exclusivitate pentru www.protv.ro!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...