luni, 4 aprilie 2011

Tutu Adrian: "Am scris un mesaj pe care unii de varsta mea ar putea sa-l asculte" INTERVIU EXCLUSIV


 Tutu Adrian: "Am scris un mesaj pe care unii de varsta mea ar putea sa-l asculte" INTERVIU EXCLUSIV

Tutu Adrian este unul dintre semifinalistii din cea de-a  doua editie a emisiunii "Romanii au talent" care a acordat un interviu exclusiv pentru www.protv.ro in care a povestit cum a compus versurile piesei cu ajutorul careia a intrat in finala.
Acesta a marturisit ca la inceput a avut ceva emotii insa pe parcurs si-a revenit, in special datorita publicului si juriului care l-au sustinut.

"Eu am scris un mesaj pe care unii de varsta mea ar putea sa-l asculte si sa-l ia ca sfat", a spus Tutu.

Intrebat ce l-a inspirat sa scrie versurile piesei prezentate in semifinala, Adrian a raspuns: "Am mers intr-un parc mi-am pus castile in urechi si am vazut parinti cu copii, oameni care se jucau si o atmosfera foarte placuta, tineri mai rebeli si m-am hotarat sa scriu". Asculta AICI piesa lui Adrian Tutu !

Vezi mai jos interviul acordat de Tutu Adrian si afla mai multe despre cum este el cu adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...