vineri, 8 aprilie 2011

Claudiu Udrea: "Am simtit cand am gresit! A avut dreptate Mihai Petre" INTERVIU EXCLUSIV


 Claudiu Udrea: "Am simtit cand am gresit! A avut dreptate Mihai Petre" INTERVIU EXCLUSIV

Claudiu Udrea, unul dintre semifinalistii primul sezon "Romanii au talent" a acordat un interviu in exclusivitate pentru www.protv.ro in care a explicat de ce a gresit, dar si cum comenteaza jurizarea lui Mihai Petre.

Intrebat ce s-a intamplat de a falsat, Claudiu Udrea a raspuns: "Nu s-a intamplat sa fie bine, nu stiu ce sa spus. Au fost ceva emotii dar nu pot sa zic ca au fost emotii diferite fata de ce am avut pana acuma la repetitii sau la Piatra Neamt unde au fost mult mai mari. Nu stiu nu m-a ajutat nici vocea".


In legatura cu jurizarea lui Mihai Petre care nu a rezistat si a apasat pe X, Claudiu Udrea a mai adaugat ca i s-a parut dreapta jurizarea: "Si eu am simtit ca am gresit am primit un X nu este nicio problema"Claudiu Udrea - I`ve Got You Under My Skin


Urmareste mai jos interviul acordat in exclusivitate pentru www.protv.ro de Claudiu Udrea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...