vineri, 8 aprilie 2011

Marius Cosofret: "Eram sigur ca o sa primesc un X de la Mihai Petre" INTERVIU EXCLUSIV


 Marius Cosofret: "Eram sigur ca o sa primesc un X de la Mihai Petre" INTERVIU EXCLUSIV

Marius Cosofret, poreclit de prietenii lui Chitzu a reusit sa-si atinga obiectivul si a ajuns in semifinala emisiunii "Romanii au talent". Astfel imediat dupa ce si-a prezentat momentul pe in fata a milioane de telespectatori a acordat un interviu in exclusivitate pentru www.protv.ro.
"Eram sigur ca in seara asta o sa primesc un X si exact de la persoana care ma asteptam, de la Mihai Petre", a spus la inceput Marius.

Intrebat daca are sa-i transmita ceva lui Mihai, acesta a spus: "N-am sa-i transmit nimic pentru ca asa cum a zis si el nu m-am pregatit atat de bine".

Cu toate ca nu a stralucit pe scena acesta nu regreta nicio secunda fa[ptul ca a participat la "Romanii au talent": "A fost pentru mine o experienta de neuitat, mi-am facut noi prieteni am vazut studiourile, m-am intalnit cu vedete. Asta este cel mai important", a mai adaugat in final Marius CosofretVezi AICI prestatia lui de pe scena "Romanii au talent"

Urmareste mai jos interviul acordat de Marius Cosofret exclusiv pentru www.protv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...