sâmbătă, 26 martie 2011

16 domnisoare de la corul Transylvania Voces au cantat despre “Maciuca lui Mihai”


 16 domnisoare de la corul Transylvania Voces au cantat despre “Maciuca lui Mihai”
Momentul corului Transylvania Voces a prilejuit o multime de glume pe seama lui Mihai Petre. 16 domnisoare frumoase si talentate imbracate in rochii de epoca au cantat in sticla, apoi au interpretat o poezie pentru alungarea ploii.
Treci ploaie calatoare / Ca te-apuca soarele / Si-ti taie picioarele / Cu un pai, cu un pai / Cu maciuca lui Mihai” sunau versurile cantecelului pe seama caruia s-au amuzat foarte mult Pavel Bartos si Smiley in culise.
Mihai Petre a avut tot timpul un zambet cam jenat, dar asta nu l-a impiedicat deloc sa aprecieze prestatia corului de fete. “Eu m-am indragostit de voi”, le-a spus Mihaicoristelor.

Andi Moisescu nu s-a putut abtine si a avut o interventie hazlie: “Domnisoarelor, il cunosc pe Mihai de foarte mult timp, dar abia azi am aflat ca exista un cantec atat de frumos despre maciuca lui Mihai!”, a spus Andi amuzat.

Andra a fost si ea impresionata de talentul fetelor: “Dragele mele, de mult n-am mai auzit un cor atat de frumos si de cald”, le-a spus ea.

Cu trei de “Da”, fetele de la Corul Transylvania Voces merg mai departe in etapa urmatoare de la “Romanii au talent”.

Intra AICI pentru a vedea prestatia corului Transylvania Voces !

Romanii din afara tarii pot viziona timp de trei zile momentele de Romanii au talent!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...